ORDU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KUMRU DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Misyon, Vizyon ve Değerler
Organizasyon Şeması
Kalite Politikası
Yönetim
Başhekim
İdari ve Mali İşl.Md.
Müdür Yrd.
Tıbbi Kadromuz
Uzman Hekimlerimiz
Diş Hekimlerimiz
Acil Hekimlerimiz
Aylık Hekim Çalışma Cetveli
Anlaşmalı Kurumlar
Sosyal Güvenlik Kurumu
Resmi Kurumlardan Gelen Hastalar
Yeşilkart
Oturma İzni Olan Yabancı Uyruklu Hastalar
Emekli Sandığı
Bağ-Kur
Asker Er-Erbaş
5510 Sayılı Kanun 1.Fıkrasının G.Bendi Kapsamına Giren Hastalar
4447 İşsizlik Ödeneği Alan Hastalar
2828 Çocuk Esirgeme Kurumundan Gelen Hastalar
Klinikler /Hizmetlerimiz
Cerrahi Klinikler
Dahiliye Klinikler
Acil Sağlık Hizmetleri
Diyaliz Hizmetleri
Özellikli Hizmetler
1. Basamak Yoğun Bakım
Bebek Dostu Hastane
Evde Sağlık Hizmetleri
Palyatif Bakım Hizmetleri
Kalite Direktörlüğü
Kalite Direktörlüğü Organizasyon Şeması
Kalite Direktörlüğü Görev Alanı
Sağlıkta Kalite Standartları
2022 Yılı Kalite Direktörlüğü Faaliyet Planı
Sosyal Mühendislik Zafiyetleri Ve Sosyal Medya Güvenliği
İnternet ve E-Posta Kullanım Prosedürü
2022 Eğitim Planları
2022 Yılı Kalite Direktörlüğü Faaliyet Planı
2022 Temizlik Eğitim Planı
2022 Mutfak Eğitim Planı
2022 İdari ve Hizmet Alım Pers.Eğitim Planı
2022 Hekim Eczacı Sağlık Pers.Eğitim Planı
2022 Enfeksiyon Eğitim Planı
Komite ve Ekipler
Komiteler
Hasta Güvenliği Komitesi
Çalışan Sağlığı ve Güvenliği Komitesi
Eğitim Komitesi
Tesis Güvenliği Komitesi
Enfeksiyon Kontrol Komitesi
Tranfüzyon Kontrol Komitesi
Klinik Kalite İyileştirme Komitesi
Ekipler
Kırmızı Kod Yönetim Ekibi
Pembe Kod Yönetim Ekibi
Beyaz Kod Yönetim Ekibi
Mavi Kod Yönetim Ekibi
Nutrisyon Destek Ekibi
Acil Durum ve Afet Yönetim Ekibi
Acil Servis Konsültasyon Değerlendirme Ekibi
Acil Servis Sevk Değerlendirme Ekibi
Bina Tur Ekibi
Risk Değerlendirme Ekibi
Bilgi Güvenliği
Bölüm Kalite Sorumluları
İletişim
Hasta Bilgilendirme
Hasta Sorumlulukları
Hasta Sorumlulukları
16 Mart 2022
Hasta Sorumlulukları
Genel Sorumluluklar:
Kişiler kendi sağlığına dikkat etmek için elinden geleni yapmalı ve sağlıklı bir yaşam için verilen tavsiyelere uymalıdır. Basit durumlarda kişiler kendi bakımlarını yapmalıdır.
Sosyal Güvenlik Durumu:
Hasta; sağlık, sosyal güvenlik ve kişisel bilgilerindeki değişiklikleri zamanında bildirmek durumundadır. Hasta; sağlık karnesinin (Bağ-Kur, Yeşil Kart gibi) vizesini zamanında yaptırmak zorundadır.
Sağlık Çalışanlarını Bilgilendirme:
Hasta; yakınmalarını, daha önce geçirdiği hastalıkları, yatarak herhangi bir tedavi görüp görmediğini, eğer varsa halen kullandığı ilaçları ve sağlığıyla ilgili bilgileri tam, eksiksiz vermelidir.
Hastane Kurallarına Uyma:
Hasta; başvurduğu sağlık kuruluşunun kural ve uygulamalarına uymalıdır. Hasta Sağlık Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu veya sigorta şirketince belirlenen sevk zincirine uymalıdır. Hastanın; tedavi, bakım ve rehabilitasyon sürecince sağlık çalışanları ile işbirliği içinde olması beklenir. Hasta; randevulu hizmet veren bir sağlık tesisinden yararlanıyorsa randevunun tarih ve saatine uyması ve değişiklikleri ilgili yere bildirmesi gerekir. Hasta; hastane personelinin, diğer hastaların ve ziyaretçilerin haklarına saygı göstermelidir. Hasta; hastane malzemelerine verdiği zararları karşılamakla yükümlüdür.
Tedavisi İle İlgili Önerilere Uyma:
Hasta; tedavisi ve ilaçlarla ilgili tavsiyeleri dikkatle dinlemeli ve anlayamadığı yerleri sormalıdır. Hastanın; tedavisiyle ilgili önerilere uyum sağlayamama durumu söz konusu ise bunu sağlık çalışanına bildirmesi gerekir. Hasta sağlık bakım ve taburculuk sonrası bakım planını beklendiği gibi doğru anlayıp anlamadığını belirtmesi gerekir. Hasta; uygulanacak tedaviyi reddetmesi veya önerilere uymamasından dolayı doğacak sonuçlardan kendisi sorumludur.
×