ORDU İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KUMRU DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Misyon, Vizyon ve Değerler
Organizasyon Şeması
Kalite Politikası
Yönetim
Başhekim
İdari ve Mali İşl.Md.
Müdür Yrd.
Tıbbi Kadromuz
Uzman Hekimlerimiz
Diş Hekimlerimiz
Acil Hekimlerimiz
Aylık Hekim Çalışma Cetveli
Anlaşmalı Kurumlar
Sosyal Güvenlik Kurumu
Resmi Kurumlardan Gelen Hastalar
Yeşilkart
Oturma İzni Olan Yabancı Uyruklu Hastalar
Emekli Sandığı
Bağ-Kur
Asker Er-Erbaş
5510 Sayılı Kanun 1.Fıkrasının G.Bendi Kapsamına Giren Hastalar
4447 İşsizlik Ödeneği Alan Hastalar
2828 Çocuk Esirgeme Kurumundan Gelen Hastalar
Klinikler /Hizmetlerimiz
Cerrahi Klinikler
Dahiliye Klinikler
Acil Sağlık Hizmetleri
Diyaliz Hizmetleri
Özellikli Hizmetler
1. Basamak Yoğun Bakım
Bebek Dostu Hastane
Evde Sağlık Hizmetleri
Palyatif Bakım Hizmetleri
Kalite Direktörlüğü
Kalite Direktörlüğü Organizasyon Şeması
Kalite Direktörlüğü Görev Alanı
Sağlıkta Kalite Standartları
2022 Yılı Kalite Direktörlüğü Faaliyet Planı
Sosyal Mühendislik Zafiyetleri Ve Sosyal Medya Güvenliği
İnternet ve E-Posta Kullanım Prosedürü
2022 Eğitim Planları
2022 Yılı Kalite Direktörlüğü Faaliyet Planı
2022 Temizlik Eğitim Planı
2022 Mutfak Eğitim Planı
2022 İdari ve Hizmet Alım Pers.Eğitim Planı
2022 Hekim Eczacı Sağlık Pers.Eğitim Planı
2022 Enfeksiyon Eğitim Planı
Komite ve Ekipler
Komiteler
Hasta Güvenliği Komitesi
Çalışan Sağlığı ve Güvenliği Komitesi
Eğitim Komitesi
Tesis Güvenliği Komitesi
Enfeksiyon Kontrol Komitesi
Tranfüzyon Kontrol Komitesi
Klinik Kalite İyileştirme Komitesi
Ekipler
Kırmızı Kod Yönetim Ekibi
Pembe Kod Yönetim Ekibi
Beyaz Kod Yönetim Ekibi
Mavi Kod Yönetim Ekibi
Nutrisyon Destek Ekibi
Acil Durum ve Afet Yönetim Ekibi
Acil Servis Konsültasyon Değerlendirme Ekibi
Acil Servis Sevk Değerlendirme Ekibi
Bina Tur Ekibi
Risk Değerlendirme Ekibi
Bilgi Güvenliği
Bölüm Kalite Sorumluları
İletişim
Hasta Bilgilendirme
Hasta Hakları
Hasta Hakları
16 Mart 2022
Hasta Hakları
Hasta Hakları; 01.08.1998 Tarih ve 23420 Sayılı Resmi Gazetede yer alan Hasta Hakları Yönetmeliği'ne istinaden, Kumru Devlet Hastanesi’nden sağlık hizmeti almak için başvuran herkesin;
Hizmetten Genel Olarak Faydalanma Hakkı:
Adalet ve hakkaniyet ilkeleri çerçevesinde sağlıklı yaşamanın teşvik edilmesine yönelik faaliyetler ve koruyucu sağlık hizmetlerinden faydalanmaya,
Bilgilenme ve Bilgi İsteme Hakkı:
Kumru Devlet Hastanesi’nden sağlık hizmeti verilen her türlü hizmet ve imkanın neler olduğunu öğrenmeye, sağlık durumuyla ilgili her türlü bilgiyi sözlü veya yazılı olarak istemeye,
Kuruluşu ve Personeli, Seçme ve Değiştirme Hakkı:
Sağlık kuruluşunu, hizmet verecek doktorların ve personelini seçme ve değiştirmeye, söz konusu personelin kimliklerini, görev ve unvanlarını öğrenmeye,
Mahremiyet Hakkı:
Gizliliğe uygun bir ortamda her türlü sağlık hizmeti almaya,
Planlanan Tedaviyi Reddetme, Durdurma ve Rıza Hakkı:
Tedaviyi reddetmeye, durdurulmasını istemeye, tıbbi müdahalelerde rızasının alınmasına ve rıza çerçevesinde hizmetten faydalanmaya,
Güvenli Ortam Hakkı:
Sağlık hizmetini güvenli bir ortamda almaya,
Dini Vecibelerini Yerine Getirebilme Hakkı:
Hastanemizin imkanları ölçüsünde ve idarece alınan tedbirler çerçevesinde dini vecibelerini yerine getirmeye,
Saygınlık Görme ve Rahatlık Hakkı:
Her türlü hijyenik şartlar sağlanmış, gürültü ve rahatsız edici bütün etkenler giderilmiş bir ortamda; saygı, itina ve ihtimam gösterilerek, güler yüzlü, nazik, şefkatli sağlık hizmeti almaya,
Ziyaret Hakkı:
Kumru Devlet Hastanesi tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak ziyaretçi kabul etmeye,
Refakatçi Bulundurma Hakkı:
Mevzuatın sağlık kurum ve kuruluşlarının imkanları ölçüsünde ve tabibin uygun görmesi durumunda refakatçi bulundurmayı istemeye,
Müracaat, Şikayet ve Dava Hakkı:
Hakların ihlali halinde, mevzuat çerçevesinde her türlü başvuru, şikayet ve dava hakkını kullanmaya,
Sürekli Hizmet Hakkı:
Gerektiği sürece sağlık hizmetlerinden yararlanmaya hakkı vardır.
×